مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-15سياسي

فارس من| خواسته داوطلبان آزمون جامع دکتری تخصصی از مسوولان دانشگاه آزاد


داوطلبان آزمون جامع دکتری تخصصی خواستار تعویق زمان این آزمون بودند که مسوولان دانشگاه آزاد این کار را انجام دادند اما هنوز در برخی استان ها بازه زمانی آزمون تغییر نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت درخواست خود در این سامانه، خواستار تعویق زمان آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد شدند.

در پی این درخواست، مسوولان دانشگاه آزاد زمان برگزاری این آزمون را تغییر دادند.

براین اساس، مسوولان دانشگاه آزاد با ابلاغ دستورالعملی اعلام کردند: به منظور بهبود کیفیت اجرایی ارزیابی جامع دوره دکتری تخصصی و جلوگیری از تضییع حقوق دانشجویان و در راستای سلامتی دانشجویان و با توجه به درخواست رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها بدین وسیله بازه زمانی امتحان جامع از تاریخ 24 اردیبهشت تا 12خردادماه به تاریخ 24 اردیبهشت تا 25 خردادماه افزایش یافت.

سردبیر سوژه فارس من در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در این باره گفت: به ما گفتند باید در شورا تصمیم گیری شود که به دلیل برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه آزاد و امتحانات پایان ترم دانشجویان، امکان تغییر زمان برگزاری آزمون جامع نبود اما مسوولان با ما همکاری کردند و بازه زمانی برگزاری آزمون تا حدودی تغییر یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خواسته داوطلبان آزمون جامع دکتری تخصصی از مسوولان دانشگاه آزاد

فارس من| خواسته داوطلبان آزمون جامع دکتری تخصصی از مسوولان دانشگاه آزاد